Marketing en Natuurkunde: toch een verbinding!

Met enige regelmaat kijk ik naar presentaties van TED.com waar ideeën met elkaar gedeeld worden. Niet alleen van beroemde mensen zoals Steve Jobs (Apple), maar ook bijvoorbeeld van de marketing director van Google, Dan Cobley. Hieronder zijn presentatie over de verbinding van marketing met natuurkunde en wat het effect is op Branding/merkmanagement.

En als je toch benieuwd bent waar nu al die data vandaan komen, bekijk dan hieronder de korte presentatie over de vooruitgang van het verzamelen van persoonlijke informatie.

Advertenties
Explore posts in the same categories: Marketing, Presentatie, Trend

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: