Wat scoor jij?

In het januarinummer van Tijdschrift voor Marketing staat de Grote interactieve-marketingtest 2010 van Stephan Fellinger. Bij een score van 24 of hoger ben je gezond nieuwsgierig. Tussen de 11 en 23 punten weet je mee te praten. Scoor je echter lager dan 10 punten dan raadt Stephan je toch echt aan om aan omscholing te denken.
De vragen geef ik hieronder (de antwoorden kan je in TvM lezen).
1) Mijn mening over social-media?
2) Farmville?
3) Wij overwegen voor 2010 een webcareteam
4) Wat vind je van Taobao?
5) Google Analytics?
6) Mijn mobiele telefoon is?
7) Internetmarketing:
8 ) In 2015:

Een van de antwoorden was dat ze daarvoor een net afgestudeerde student aannemen. Moet die student natuurlijk wel goed geschoold zijn in interactieve marketing want anders heb je er nog niets aan (je kreeg ook maar 0 punten als je dit antwoord koos).

Heb je bij de 8 vragen flink door moeten klikken? Mooi, dan ben jij in ieder geval nieuwsgierig!

Advertenties
Explore posts in the same categories: Artikel, Marketing

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: